tiistai 17. joulukuuta 2013

Gugguu!

Pakko vinkata teillekin erittäin nastasta alennuksesta. Onko kotimainen Gugguu Kids Fashion tuttu? Heidän valikoimastaan löytyy ihanuuksia, aika arvokkaita sellaisia, lapsille ja myös aikuisille. Tähän asti olen tyytynyt vain haaveilemaan. Kunnes tänä aamuna Facebook-diggaajana bongasin heidän joulukalenteri-tarjouksen: kaikki collegetuotteet -25 %. <3

Olisin ehdottomasti klikannut ostoskoriin jumpsuitit pojille, mutta kokoja ei ollut enää jäljellä. Hö. Ostoskoriin sen sijaan päätyi pojille samis-hupparit sekä collegepökät.

Kuvat lainattu Gugguun nettisivuilta.

Minulla ei ole tästä merkistä mitään kokemusta, olen ainoastaan kuullut siitä hyvää. Koska en ui ikävä kyllä käteisessä, on lompakko ollut toista mieltä, kun olen Gugguun vaatteita ihastellut. Nyt kun näin alennuksen, en voinut kertakaikkiaan vastustaa itseäni... ;)

Jos sinäkään et voi vastustaa, niin alennus on käsittääkseni voimassa vain tänään tiistaina, joten hop shoppiin!

Onko teillä kokemuksia Gugguun vaatteista?


Nina

Ps. Viikko jouluun! Kinkku - täält mä tule! <3

Ei kommentteja: