maanantai 18. kesäkuuta 2012

Ja ostoksia minulle.

Samaiselta kauppareissulta, josta eilen kirjailin, tarttui jotakin myös minulle. Sekä Ukkokullalle, mutta näitä asioita en ehtinyt edes kuvata, kun ne olivat jo kovassa käytössä. Joten tässä kuvakavaldissa siis vain naisellisia juttuja.

Gina Tricotista matkaan lähti ihana siipikaulaketju ja maximekko. Minähän olen siis jo kaksi viimeistä kesää ainakin hokenut, että minähän en moiseen telttaan pukeudu, oli miten high fashion tahansa. Vaan kuinkas sitten kävikään. Näin tämän, ihastuin avonaiseen selkämykseen sekä ajatukseen mekosta vatsan kanssa.





Kosmetiikkaakin piti hamstrata, sillä kaikenlaiset kemikaaliyhdistelmät vetivät kylppärissä viimeisiään. Vatsaa rasvataan tälläkin kertaa The Body Shopin kookosvoilla, joka oli aika ässä tuote jo ensimmäistä odotellessa. Toisena luottorasvana toimii apteekista saatava Essexin rasvainen rasva. Vielä toistaiseksi raskausarpia ei ole näkynyt. Ja kutinakin on helpottanut, kun on saanut käyttää näitä hyväksi havaittuja luottotuotteita.


Jokaisessa blogissa on hehkutettu näitä Aussien hiustuotteita, joten Sokoksella sitten itsekin päätin, että hitto, kokeilenpa minäkin. Valitsin testiin Aussome Volume -sarjan vähän skeptisesti, sillä minusta purnukoiden ulkomuoto näyttää enemmänkin koiran shampoolta kuin ihmisen. Minusta myös tuotteiden tuoksu oli aika kammottava joissakin tuotesarjoissa. Mutta moni kakku päältä kaunis, nämä Aussiet ainakin olivat ihan loistoja! Tuoksu oli aika kiva, kun siihen tottui, ja tukka tuntui tosi pehmoisalta ja tuuhealta pesun jälkeen. Tykkäsin. Minäkin siis.


Myös meikkivoiteen ostin ihan uutena tuttavuutena, mutta sekin osoittautui hyväksi ostokseksi. Maybellinen Fit Me tuntui ainakin minun naamariin sopivan hyvin – oli ihanan pehmeää ja hyvin peittävää, ja sävyvalintakin osui aivan nappiin. Tykkäsin tästäkin.


Tänään onkin ohjelmassa rakenneultra ja voi hitto, kun jännittää kuin pikkulasta jouluaattoaamuna... Onhan kaikki varmasti hyvin? Selviääkö sukupuoli? Hui ja jee!


Nina

2 kommenttia:

Emmm kirjoitti...

Ihana mekko! :)

Samaa ajattelin itse joskus noista koltuista ja niin vaan mullekin kotiutui hennesiltä musta perus maximekko viime kuussa. Mahan kanssa kerkesin sitä kerran pitää ja näytti kyllä kivalta omaankin silmään!

Mulla oli muuten ihan sama kanta mulla oli haaremihousuihin pari vuotta sitten ja nyt mulla on niitä öh, neljät? :-DD Missä vika. Koskaan ei pidä sanoa ei ikinä! :D

Nina kirjoitti...

Niinpä, never say never. ;) :D

Ps. Paitsi että niitä Crocseja mä ihan oikeasti en aio KOSKAAN IKINÄ MILLOINKAAN ostaa. Vaikka ne olis miten mukavat jalassa.