maanantai 4. kesäkuuta 2012

The Käsilaukku.

Iiiihh, onni, tuuri ja kaikki muukin mukava oli myötä ja minä sain ensimmäisen Guess-laukkuni. Tai en minä sitä saanut, vaan äitityöllä ansaitsemallani rahalla ostin. Olen jo vuosikaudet kuolannut Guessin laukkuja, ja oikeastaan kaikkea muutakin siltä merkiltä, mutta vasta nyt tuli se oikea vastaan. Oikeanhintainen oikea. Oikea oikeassa hetkessä ja paikassa. Nimittäin huuto.netissä.



Maksoin tästä laukkukatraani uusimmasta lapsukaisesta 75 € – uutena. Siis uutena. Voi jehna, en muuten tasan tarkkaan osta enää ikinä merkkilaukkua yhdestäkään merkkiliikkeestä, vaan kahlaankin huuto.nettiä kahta ahkerammin! Ainakin niin kauan, kun olen äitiyslomalla ja opiskelija. Kaupassahan tämänmoinen veska maksaa varmaan jotakin 100–200 € välillä. 



Tähän laukkuun tosiaan ihastuin heti. Ja tällaista minä oikeasti tarvitsinkin, raikasta kesäkassia. Mikäs siinä, jos kylkeä koristaa ihana Guessin logo... Tsih, ihanaa. Ihanaa-ihanaa-ihanaa. Kyllä se materia joskus (aina) lämmittää ihmislapsen mieltä. <3


Nina

Ei kommentteja: