perjantai 9. syyskuuta 2011

Meillä täällä on satumaa.

Huuto.netistä tilaamani kirjapaketit saapuivat! Eivätkä ne olleet laisinkaan pettymyksiä: kulumisen jälkiä toki näkyy, mutta muuten kaikki kirjat olivat ehjiä ja ajavat varmasti asiansa. Eiväthän ne olleet mitenkään hinnallakaan pilattuja... ;)

Tässä kuvina VAIN OSA saaliista:






Joku saattaa ajatella, että voi äly hoi, miksi hitossa noita kirjoja kannattaa ostaa noin jumalattomasti. No, minä itse luin lapsena paljon kirjoja ja minulle luettiin paljon kirjoja (vaikka olisin toivonut tietysti paaaaaaljon enemmänkin lukuhetkiä), joten kaipa minä tässä nyt kuvittelen, että myös minun geenejäni perivä pikkuihminen saattaisi tuntea samoin.

Eräässä kirjapaketissa oli myös muutama Muumi-palapeli. :)



Eihän kirjoja toki sadoittain tarvitse ollakaan, mutta ihan jo itseänikin ajatellen, haluan lukea erilaisia satuja ilman että itsekin olen jo lopenkyllästynyt tähän yhteen ja samaan Nalle Puhin tarinaan. Kirjojen vaihteleva tyyli ja määrä on siis vaihtelua minullekin. :) Niin ja mikä ehkä tärkeintä, joka paikastahan sanotaan, että kun vauvalle ja pienelle taaperolle puhuu ja lukee paljon, hän oppii nopeammin itsekin puhumaan. Puhumattakaan aivojen stimuloimisesta, jota superlapseni, no aivan välttämättä tietenkin, tarvitsee. :D


Nina

Ei kommentteja: