tiistai 9. elokuuta 2011

Hello lover!

Olen täälläkin vääntänyt lähes itkua, kun jalkani ovat isontuneet/turvonneet/salakavalasti kasvaneet ja leventyneet, joten rakkaat korkokenkäni ovat toimittaneet viime kuukaudet lähinnä muisto- ja koriste-esineiden virkaa. Tulossa on pirskeet, jonne luonnollisesti tarvitsen kengät. Korkokengät.

Skeptisenä, valmiina häviäjänä, lähdin kaupoille. Olin varma, että minulle löytyisi kauniit, jalkaan sopivat korkokengät yhtä todennäköisesti kuin kolme harkkoa kultaa autoni takakontista.

Mutta, Dinskosta löytyi tällainen vastustamattoman ihana kenkäpari, joka tuntui myös jalassa hyvältä ja tukevalta:




Siinä määrin tähän kenkään ihastuin, että minun on melkein haettava tämä pari punaisenakin. Siis punaisena, minä, joka ei juuri punaisesta värinä piittaa. Jostain syystä menin vain näitä sovittamaan punaisenakin, ja ne jäivät kovasti kummittelemaan mieleen. Hinta oli kohtuullinen, 39,95 €, joten ei tunnu niiiiiiiin pahalta hakea toisetkin kotiini... :)

Nämä korkkarit ostin koossa 38, vaikka normaali kokoni on 36-37. 37 ei tuntunut jalassa ollenkaan hyvältä, mutta toisaalta 38 tuntui vähän turhan suurelta ja lonksuu inhottavasti kantapäästä. Siksipä ostin myös pohjalliset sekä kantapäihin "tuet", että kenkä pysyisi mukavasti jalassa.

Olisipa muuten kiva tietää, että mitenköhän tuo oma jalka tästä palautuu? Siis kokoonsa? Vai palautuuko? ...apua?



Nina

Ei kommentteja: